Monday, December 1, 2008

10 hajat aku nak dalam hidup lepas highschool

1) aku nak buat demo dengan OKB - band aku.

2) aku nak KERJA KERJA KERJA - nak cari duit sara mak ayah

3) aku nak berdoa utk dapat result yang terbaik - insyaAllah

4) aku nak buat lagu banyak banyak supaya hati aku senang - kemungkinan

5) aku nak ambil lesen kereta - tak payah susahkan family aku dah

6) aku nak tunggu S balik US - tak sabar nak comolot. bhahahahaha. gurau lh dobo!

7) aku nak sambung belajar lepas dapat result - PSYCHOLOGY here i come!

8) aku nak jumpa kawan-kawan aku - JANNAH WANIE EYKIN yang terbaik. sayang kauorg!

9) ikut hati aku nak kahwin je, tapi hahahahahahaha taknak lah - nanti tak dara.

10) aku nak jadi aku yang aku tercari-cari selama ini - inilah aku, MASSY :)

1 comment:

danial said...

oit2...
bahaha..
kamo ni sengal la..
haha
teruskan usaha anda yer??